kolmapäev, 26. november 2008

Luuletus ja fotoesitus Karlilt

On üks poiss meie klassis, kes mõtles ise ühe loo,

sellel laulul pole sõnu ja ta nuputab enda tehtud lood pikemaks.

Ja selle poisi nimi on Karl Hendrik.

Tead, mulle meeldib ujuda. Ma tavaliselt algatuseks hüppan basseini valesti peakat.

Rõngad ja värgid-särgid. Aa, mind huvitab nende purkide juures see, kuidas issi nendega võrdleb kloori.

Ma olen ilge keemia sõber ja ma tean seda, et kloor on lühendis kl.

Isa tegutseb ühes pumbaruumis nende värkidega, pauhti, ja siis oli juba basseini üks küttekehadest katki.

Ma vahepeal võtan ühe spetsiaalse tolmuimeja, millel on leiutanud vanaisa Olev ehk siis isapoolne vanaisa, sellega saab basseini põhjast prahti ära imeda ja see jahutab mootorit selle sama veega,

Ning kui tolmuimeja ots õhu juurde tõsta, siis võib selle kohta öelda, et see kõige tervislikum nüüd tolmuimejale ka ei olnud.