reede, 1. jaanuar 2010

Nellu viimane vana-aasta päev Suurupis

Tere sõbrad ja Kaja!
Mina möllasin oma kodus 31.detsembril koos koera ja väikse õega. Minu arust on väga lahe,et selline lumi maas on! Mu koer teeb õues renne lume sisse, mida mööda ta liigub. Ta vajub muidu täiesti lume alla! Isegi kõrvad ei paista! Meil on siin Suurupis väga palju lund. Me käisime kogu perega saunas ja lasime keha soojaks ning hüppasime siis lumme! See oli väga mõnus,võin ma öelda. Sellised väikesed asjad on tegelikult väga lahedad! Meil oli siin Suurupis vana-aasta õhtul ikka päris kõva paugutamine. Kõik panid ikka mingi 50 pauku ära, nii et selline tunne oli, nagu oleks mingi sõda! Mina sõidan 2.jaanuaril ära Taisse ja seal on väga soe. Seal on päeval kuskil 40kraadi sooja! Ma soovin kõigile head kooli algust ja edu õppimises!
Nell