esmaspäev, 28. november 2011

Eelmine koolinädal

Esmaspäev

See päev ei hakanud toreda meeleoluga, sest enne kinno minekut tuli teha 2 tööd (estas ja kokanduses). Peale kõike seda läksime kinno Hollandi filmi vaatama. Film, mida me vaatasime, oli täitsa tore, ainult see rikkus ära, et teksti loeti peale. Peale filmi oli koolipäev läbi, aga esmaspäeviti on mul saksofonitund, nii et läksin tagasi kooli poole. Kooli tuli tagasi palju inimesi, nende seas ka Fredy, kellega leppisin kokku saada kell 15.15 muusikaklassi ees, et laulu vastamiseks ksülofoni harjutada. Siis läksin saksofonitundi ja seejärel kohtisingi Fredyga. Peale seda läksin koju ja siis ei juhtunud midagi erilist.

Teisipäev

Teisipäev algas nagu iga tavaline päev, aga teise tunni ajal tuli arstil mõte teha täikontrolli. Pärast tuli välja, et paljudel olid täid, aga kuna meile ei öeldud, kellel olid täid, kellel mitte, siis ei saanud kedagi usaldada. Muud midagi huvitavat selle koolipäeva ajal ei juhtunud. Siis läksin sulgpallitrenni, kus mulle öeldi, et neljapäeval trenni pole. Ja nii möödus seegi päev.

Kolmapäev

Kolmapäeva esimene tund oli ujumine, kus veerand klassist puudus täiprobleemi pärast ja pool oli kuskil teateka asjal, nii et ujumas oli 5 inimest, nende seas olin ka mina. Muidu oli päev tüüpiline. Kolmapäev on päev, mille olen võtnud puhkamiseks, seepärast pole mul trenne ega mingeid lisaasju.

Neljapäev

Neljapäeval oli kool lihtsalt tavaline, aga mina, ma igavene udupea, unustasin ära, et trenni täna pole ja see oligi siis neljapäev

Norman

Reede

Reedel oli meil esimene tund keka. Seal poisid mängisid dodgeball'i. Tüdrukud olid matiruumis. Pärast mängisime kõik koos dodgeball'i. Kõigile meeldis väga. Peale kekat oli B-keel, seal midagi erilist ei olnud. Järgnes söögivahetund ja proov. Söögivahetunnis oli kadrilaat, mis kujunes päris suureks. Proovis tegime terve näidendi koos mikritega läbi. Me pidime mitu korda läbi harjutama lõpulaulu viimased read, sest keegi alati unustas või ei teinud korralikult mõnda teatud asja. Viimane tund oli mata. Me harjutasime VÜK'i (väikseim ühiskordne) ja pärast lahendasime viktoriinis eelmise aasta Känguru ülesandeid (5.-6. klassile). Kui mata läbi sai, läksime koju. Kodus nautisime õhtut ja logelesime veidi.

Laupäev

Laupäeval olime me perega koos kodus. Vahepeal sadas taevast lörtsi, vahepeal tuli padukat. See rikkus meie plaani minna jalgrattaga ümber Ülemiste järve sõitma. Õues ei saanud midagi muud tänu padukale ja lörtsile ka teha. Nii jäimegi koju. Õhtul mängisime veel Carcassonne't (mäng, mille võitsin Kängurult esimese koha puhul, ja mäng, mida ma soovitan väga ning muide on see mäng saadaval ka Iphone'il, Ipod'il ja Ipadil).

Pühapäev

Pühapäev alustas vee ära minemisega ja elektriku tulemisega. Peale seda oli päev paariks tunniks normaalne, selle ajaga ma õppisin ära. Päev üllatas jälle siis, kui ma pidin trenni minema. Tuli välja, et trenni polnud vms. Õhtupoole läks jälle normaalseks.

Johann