reede, 24. oktoober 2008

Mõnusat vaheaega, armas kaks põhh!


Meie arvamused I perioodist

Loodus ja käeline on olnud kõige huvitavamad. Me oleme palju jõudnud teha. Esnas oli tore vaadata taimi, mis olime kevadel istutanud. Tiibeti munkade mandalat oli huvitav vaadata.
Annabel

Mulle meeldis kõige rohkem maastikumäng. Ja kui pidi endale puu valima. Ja siis kui käisime Esnas.
Tiia

Mulle jäid meelde Gunnari sünnipäev, kui ta näitas meile maonahka, Hede sünnipäev, kui ta näitas meile kella, viljakasvatuse tund.
Johann

Mulle meeldis I perioodil see, kuidas me rannas käisime, kivi otsisime ja pärast selle peale maalisime ja kuidas me savist lumeinimese tegime.
Hede

Ma mäletan, kui Nell ja Fredy tunni ajal kogu aeg jutustasid.
Karl Oskar

24. oktoobril oli meil kehalises tore mäng. Maastikumäng meeldis mulle väga. Aga meeldis ka Esna sõit.
Oskar

Mulle meeldis see, kui me Esnas käisime.
Margaret

Mulle meeldis see, kui me kehalise tunnis luurekat mängisime. Ja mulle meeldis ka see, kui meil olid töötoad, sest need olid lahedad. Üks kõige lahedam tund oli mata.
Gunnar

Mulle meeldis keskuste päev, kui me kehalises kulli mängisime, kui me üksteist seljas vedasime. Kui minu klass käis Vabaõhumuuseumis vaatamas, kuidas vanasti leiba tehti. Kui me savist lumeinimese tegime ja sellega koos õnnekivi. Kui me Esnas käisime ja seal loodust vaatasime ja seal olid mungad, kellel olid värvilised soolad ja nad tegid nendega pildid.
Lisann

Et meil oli keskute päev ja et me käisime Vabaõhumuuseumis. Üks kord nägime rebast ja ükskord lugesime lumeinimesest j ategime lugemisusse.
Nora

Mulle meeldib väga kehaline, sest Jaak korraldab igasuguseid võistlusi. Ja mulle meeldib ka Esnas, sest seal on huvitav.
Orest

Mulle meeldib kehalise tund, sellepärast et me mängime seal. Täna me pidime mängu välja mõtlema. Mina mõtlesin välja mängu, mille nimi on lehvitamine.
Lily

Esimene periood on läbi. Nüüd on vaheaeg. Nüüd lähen Kreekasse. Hakkan kooli järgi puudust tundma. Kuid mind lohutab Karlsson. Mulle meeldis I perioodil see, et oli ettelugemise päev.
Katariina

Mulle meeldis see, kui me käisime Vabaõhumuuseumis leiba tegemas. Mulle väga meeldis ka maastikumäng.
Mai

Ma mäletan hästi seda, kui olid olümpiamängud. Minu riik oli hästi tore. Mulle jäi ka meelde see, kui meil oli keskuste päev. Meie õpetaja on hästi tore ja me teem koos toredaid töid. Mulle meeldib kunst.
Iris

Mulle meeldis Esna sõit: bussireis ja munkade nägemine. Keskuste päev oli tore päev.
Karl

Mulle meeldis käelises lugemisussi teha. Veel meeldisid mulle RaM kooli olümpiamängud. Mulle meeldis mingisugust olematut riiki välja mõelda. Mulle meeldib kehalises kasvatuses luurekat mängida. Nii lahe oli teha puuraamatut. Keskuste päev oli ka väga lahe.
Nell

Mulle meeldis 26.09.2008, 6.10.2008, 23.10.2008. Spordipäev oli lahe, sest seal sai riikidega olla.
Robert

Mulle meeldis 23. oktoober - keskuste päev! Seal olid teised õpetajad j avahelduseks oli päris tore olla teiste õpetajatega.
Johanna

Mulle meeldis Esnasse sõit: taimed, tempel, lagunenud maja, Tiibeti mungad.
Norman

Mulle meeldis keskuste päev. Meeldis, et olid lihtsad ülesanded. Ülesanded oleksid võinud olla raskemad.
Martin

Mulle meeldis, et me tegutsesime abivalmilt ja sõbralikult, et me oskasime üksteist kuulata toas ja õues.
Kaja