teisipäev, 10. veebruar 2009

Erilinnad

Eelmisel nädalal kortsutasime paberi, leidsime murdejoonte abil kujundid ja kujundidest võlusime välja linnad. Meie linnad said endale ka põnevad nimed, aga vat neid peate uudistama tulema näitusesaali.

Mõtlesime ka oma kodu peale ja rääkisime temaga. Kolm lugu ka siia kirja.

Koduke, kas me oleme sind hästi hoidnud? Jah, tunne on küll selline, et olete. Koduke, aga me ju reisime palju, mis tunne sul siis on? Ma igatsen teie järele, ma tahaksin hirmsasti teiega kaasa tulla. Kuule, koduke, kas sa võiksid mulle rääkida, kuidas sulle meeldib minu tuba? Ma arvan, et sa tegid väga hea valiku. Aga, koduke, kas sul oli kõdi ka, kui sind värviti? Kohutavalt kõdi oli, ma oleksid võinud naerust lõhki minna. Johanna

Kui vana sa oled, maja? Seitse saan mais. Kas sa oled rõõmus? Jah, ma olen. Mis sind rõõmsaks teeb? Kerkimine. Kas sa jälgid mind? Jah, ma näen, kuidas sa mängid ja magad ja ärkad. Norman

Minu maja sünnipäev

Ühel päeval otsustasin hakata lobisema oma majaga. Läksin õue ja istusin trepile. "Millal on sinu sünnipäev?" küsisin temalt. "Sündisin ammu-ammu enne sind," vastas maja. "Täpselt ei mäletagi." "Aga millal sa enda sünnipäeva pead?" imestasin mina. "Iga kord kui minu peres on kellelgi sünnipäev." "Kas sul kurb ei ole niimoodi elada?" uurisin mina. "Ei ole kurb. Sest alati olete te rõõmsad ja siis olen mina ka." Nüüd tean, millal on minu maja sünnipäev. Nora