pühapäev, 2. august 2009

Katariina ja Margareti tegemised Kreetal


Tere kolm põhh ja õpetaja Kaja
Tere, siin mina, Katariina. Need pildid saadan ma Kreetalt. Nonii võtame siis esimese pildi ette:siin oleme mina ja Margaret ja minu naabrid Lila ja George Ameerikast. Minu isa õpetab meile karateed .ja pärast karateed toimub ikka mõnus suplus. Kas nägite pilti kus mina olen nagu pomm? . Sel pildil hüppan ma saltot. On ka pilt, kus Margaret hüppab peakat - kas pole ilus hüpe? On küll. Ja kui hüpped tehtud jätkub karatee juba vee all - vaadake kindlasti.
Päikselised tervitused Kreetalt Margaretilt ja Katariinalt!









Hai-kala lugu
Läksime kord perega ühte restorani. Mina läksin mööda randa ja kive ronima ja leidsin kivistise – kivistunud haikala pea, kus on isegi hambad näha. Tegelikult Kreetal haisid pole, aga mu ema arvab, et see võib päris vana olla – äkki dinosauruste ajast? Aga oma hambaid pole hai küll korralikult pesnud, sest need logisevad tal jubedalt.