neljapäev, 19. november 2009

Katariinalt

Tere, armas kolm põhh!

Mina Katariina, olen kahjuks haige, kuid sellegi poolest tahaksin tulla teie sekka. Mul ei ole seagrippi, aga minul on nohu ja köha ja aevastan päevas tuhat korda. Ma ärkan hommikul üles ja pesen hambad, kammin juuksed, panen riidesse ja lähen alla, kus ootab mind kella kuuest saadik issi. Siis söön krõbinaid piimaga. Kell on kümme, issi on läinud tööle ja emme tuleb hommikumantlis alla. Väike õde süles. Mina istun arvutis kõrvaklapid peas ja kuulan oma lemmiklaule. Ema ütleb: "Võta Leenu sülle ja laula nagu issi opassa, opassa krooks,krooks, krooks ,sest mina lähen sööma." Kell on neli ja emme ütleb, mis teie täna õppisite ja mis õppida jäeti. Õpin ära, siis ema kontrollib üle ja ma lähen arvutisse, internett.i ja siis jacuzzissei ja magama See on nõme haige elu!

Katariina