pühapäev, 15. november 2009

Mina koosnen

Mina, Annabel, koosnen unistustest, ilusast päikesepaistest, ema kallistustest, isa paist, talvest, fotodest, ilusatest mälestustest, headest soovidest ja heast tujust.

Mina, Martin, koosnen julgest lõvist, munast lennukis ja liftis, naljatilgast, masinast, pikast tornist, kenast majast hoovil, soojast ema saiast, gepardist ja maiasmokast.

Mina, Paul, koosnen julgest poisist, issi armsast naljahambast, spordisoolikast, laiskusevarbast, kiusupunnist, kõike head märkajast, julgustajast.

Mina, Hede, koosnen julgest tüdrukust, tugevast hobusest, ilusast kodust metsa serval, roheliste elukate karjast, soojast mõnusast voodist, muinasjutuhimulisest tüdrukust, klassi parimast ronijast, hobuse raamatutest riiulis ja mõnusalt kohevast lumest.

Mina, Margaret, koosnen ilusast tüdrukust, kiirest jooksjast, kondiväänajast, sõbralikust plikast, korralikust tüdrukust, kiirest ujujast, heast võistlejast, super kaugushüppajast, ja eriti ilusast võimlejast.

Mina, Karl, koosnen nõrkusest ja tarkusest, tehnikast ja fantaasiast, kõige rohkem endast ja siis veel sõprusest ja korrast, toitumisest ning enda nimest.

Mina, Iris, koosnen mitmest kodurotist, soojast kodust, ema küpsetatud soojast koduleivast, klassi ühest paremast lemmikloomade tundijast, lemmikloomadearstist kalendris, karamellijäätisest, mõnest väiksest koerast, pisikesest chihukoerast, minaisest, vaprast tüdrukust.

Mina, Orest, koosnen spordist, jäätisest, tennisest, koolist, motospordist, klassi ühest parimast jooksjast, energiast.

Mina, Lily, koosnen kartvast jänesest, suurest oravast, headest mõtetest, suurest superstaarist, heast loomasõbrast, lahkest plikast, toredast rõõmurullist, lahedatest unistustest, stiilsest tüdrukust, soojast voodist, vingetest raamatutest, Kaja näidenditest.

Mina, Johann, koosnen klassi ühest parimast jalgpallurist, väikesest kavalusest, arvutimängudest, tarkusest, spordist, maiasmokast, jäätisest, sõbralikkusest, heast lauljast.

Mina, Georg, koosnen koerpoisist, külmast veest, õudsest ööfantaasiast, proovivalt julgest tiigrist, konnast ja kutsikahännast, inimkeha osadest, põrklevast kanast, klassi ühest parimast matemaatikust, ideedest ja mängudest.

Mina, Johanna, koosnen emast, isast, vennast, kiisust, suurest eramajast Merirahu 21, balletist, magusast śokolaadist, jooksurajast, õpikutest, roosamannast.

Mina, Robert, koosnen targast teadlasest, vastupidavast jooksjast, ilusast kodust, pisikesest jänespüksist, kuulsast krossisõitjast, julgest ämblikmehest, jalgpallurist postril, uudishimulikust Kolumbusest, natuke ka isast pildil ja iseendast.

Mina, Lisann, koosnen heast tüdrukust, magusast maasikast, ideaalsest koerasõbrast, magajast, heast joonistajast, ema tehtu dleivast, tantsijast, arvutimängudest, ideaalsest kodust, paljudest sõpradest, koolist.

Mina, Karl Oskar, koosnen iseendast, vahel kadedusest või pettumusest, maiasmokast, tarkusest, moosist, veest, unistustest, leiutistest, köhast, näitlemisest, mõtetest.

Mina, Katariina, koosnen julgest tüdrukust, õudusjutust, kalli vanaema tehtud rasvasest pannkoogist, nuudlist piima sees, ilusatest riietest, armast kodust.

Mina, Norman, koosnen masinatest, maiasmokast, poisist, pullist.

Mina, Mai koosnen tugevast tüdrukust, armsast ja soojast kodust, uiskudest, päikesest, armsatest õdedest ja vendadest, pruunidest silmadest, klassi parimast kõhulihasetegijast, märkajast, hoolivusest, sõprusest.

Mina, Nora,koosnen mõnusast koerast, kommidest ja jäätisest, suurest kuumast päikesest, valgest lumest, mõnusast apelsinist, hapust sidrunist, tikripõõsa okkast, julgest hundist, kavalast rebasest, mõnest vahvast raamatust ja spagettidest.

Mina, Nell, koosnen julgest plikast, tugevast lõvist, ilusast kodust kaugel metsas, mitmest argpüksist pimedal ööl, maitsvast ema küpsetatud saiast, heast ujujast, lahedast tennisemängijast, visast õppijast, maiasmokast, heast lugejast.