pühapäev, 9. mai 2010

Mõistujutud meie emadest

Sel emal on kaks last. Ta on nii sportlik ja talle meeldivad laagrid. Ta on rõõmus, heledapäine emakene. Talle meeldib väga-väga-väga suusatada. Tal on väga palju sõpru! See on ju meie armas MAMMA KARJAHÄRM!

Sellel emal on kaks last. Kaks poega. Tal on üks loom. See on kass. Talle meeldib oma lapsi kõike sööma õpetada. Ta räägin kahes keeles päeval. Mõnikord on ta õhtul ka ära. Ta teeb palju tööd. Tal on palju sõpru. Üks neist on Joosep, kes on karvane. Ta kannab endaga palju rõõmu kaasas. Ta on enda pere jaoks väga-väga tähtis. Ta reisib palju ringi. Ta on arst. Ta elab Käba 2-1 majas. See oled Sina, mu armas ema!

See ema hoolib Eesti rahva tervisest ja oma laste omast. Ta on peaaegu üksi kolm last üles kasvatanud ja koera ka. Ta elab kolmes erinevas majas, aga kõige parem on esimene, kus tema pere üles kasvas. Kuid ta on praegu Rootsis. See ema soovib tegelikult, et tema kõige väiksem laps tahab kõige esimesse majja Tammepärga. Kõik see jutt on Sinust, kallis ema!

Ta hoiab mitut last. Ta sõidab autoga, ta elab korteris. Tal läheb arvutamisega pea paksuks. Ta aitab teisi, ta tahab Jura kohvimasinat. Ta on väga pikk, ta mõtleb veel natuke vanaaegselt. Ta joob iga hommik kohvi. Talle meeldib teatris käia. Talle meeldivad lilled. See oled Sina, minu Ruthikene, emmekene armas!

See ema aitab alati. Ta lubab lapsel maailma katsuda, tal on viis last. Tal on alati kaasas rõõmus tuju, ta on alati kõige ilusam. Mulle meeldib, et just tema valisin! See oled ju sina, minu armas kullatükist ema! Head emadepäeva Sulle, mu väga-väga armas ema!

Üks väike armas laps, kelle on põlved alati marraskil ja kes loeb raamatuid lugematul arvul, on praegu täiskasvanu. Ta silmades on läige, mis soovib, et iga inimene oleks hea. Ta soov on väikefirma õnnestumine. Ta süda on nii hea, et see tahab kogu maailma parandada. Temaga käib kõikjal valgus. Ta hoolib kõigest, mis ta ümber. Ta mõistab kui ingel ja naeratab kui valgus. See on minu ema!

See ema tegi väiksena õest takjaprintsessi, pannes t ajuuksed paksult takjaid täis. Veel on ta raputanud lauda põrandale jahu ja loopinud hiiri telliskividega, kes sinna sööma tulid. Tema lemmikloom on, mõista, mõista, kes see on? Hirnub nii mis kole. On ta siiski tore. Banaane ta ei söö. Uppi sind ei löö. Nagu Iiah välja näeb, eesel teist häält teeb. Kas see äkki oled Sina, minu armas ema?

See ema on nagu printimismasin. Ma mõtlen selle all, et ta töötab palju. Kui on tööaeg, siis ta töötab hoolega ja ei lõpeta enne, kui töö on valmis. Ja kui on puhkeaeg, siis ta õpetab mu väikest õekest roomama ja igasuguseid muid asju tegema. Mulle meeldib, et ta mängib ka minu koeraga. Ta ei ülbitse kunagi j vihastab mõnikord, kui issi on väikesele õele sisse söötnud koeratoitu. See oled ju Sina, minu kallis emme Mari!

See ema on väga armas! Ta pruunid silmad on pimestavalt kaunid. Kui ta naeratab, siis tema hambad säravad nagu pärlid. Ta ei saanud minu vennaga üldse palju koos olla. Aga ikkagi kujutan ette, et ta oli isegi siis selline: alati särav, rõõmsameelne, väga ilus, hooliv, kohusetundlik ja väga-väga armastav. Minu arust on see täielikult ebaaus, et terves aastas on ainult üks päev, kus ma saan mõelda, kui täiuslik mu ema on. Anda talle üks suur musi ja öelda, kui kallis ta mulle on! Loodan, et saad aru! Võiksin sinust kirjutada kas või sada aastat, sest ma ei jõua sind ära kiita! See lugu on ju Sinust, armas Karlssoni-emme!

Ühel emal on ilusad juuksed. Need on küll lühikesed, aga pehmed. Tema joonistused on küll imekaunid. Tema soov on elada kaunis looduses ja kuskile kasvatada lavendli peenar. Võib-olla minu. Võib-olla üks. Ta suudab võluda maailma kaunimaid peenraid. Ta aitab, kui midagi valesti. Käsitöö tal selge kui vesi. Tal alati mõtteid on täis pea. Kõik need teoks saavad. Juhtugu see kas või aasta pärast. Kui musi talt saan, siis juba uinud. Tema juures on kõige kindlam. See on meie jänkuke!

See ema on lahke ja enamus lapsepõlvest veetis ta vanaema juures maal. Talle meeldivad loomad ja ta teeb maailma parimaid pannkooke. Teda on väga harva näha ilma meigita. Juuksed on tal lühikesed j ata värvib neid harva. Küüned on tal tumepunased ja ekstriimidel käib ta väga palju. Vahel käib ta ka töö ajal trennis ja on üldse väga sportlik. Talle on kõik asjad tähtsad ja ta teeb ka seda, mida talle ei meeldi teha. See ema on Lumetite perekonnastja ta eesnimi algab T-tähega!

Mõista, mõista, kes see on? Tal on pruunikad juuksed, kortse poel, kuigi ta on 40 ja näeb välja umbes 30 aastat vana. Tal on kaks last ja üks mees ja tonnide kaupa sõpru. Ta loeb mõtteid ja parandab meele, ta on tark igal pool ja juhtumisi on ta minu ema!

See ema on heledate juustega ja siniste silmadega. Tal on kaks last. Ta elab ühe metsaraba ääres, kus on palju loomi. Ta unistus on ratsutada, kuid talle meeldib ka tennist mängida. Talle meeldib aiatöid teha ja lilli ja puid istutada. Talle on oluline, et ta saaks värsket õhku. See on Sauna-mamma!

Sel emal on kolm last. Tal on lahedad prillid ja ta on hea õpetaja. Ta oskab kõike toite maailmas, sest kunagi oli ta kokk. Tal üks poeg on arvuti-mees ja tütar on hipi ja kõik see pere tuleb kokku 9. Mail, sest see on meie tore mamma. Tema nimi on ju Sirje!!! Tal juuksed on mustad-kollased. Tõesti see on meie SIRJE!

Temal on tume pea ja ta aitab alati, kui kellelgi vaja on! Tal on imeilus käekott, msi on pruuni värvi ja sarnaneb leopardile. Tal on sügavpruunid silmad ja tal on kolm last. Ta särab nagu väike päike! Mõista, mõista, kes see on, ta on rõõmus ja vilgas kui konn. Ta armastab lapsi ja ta on väga kraps! See on meie Sildami emme, rõõmurull!

Sellel emal on kolm last, ta on tumedate juustega. Kui ta väike oli, siis oli ta oma laste nägu, eriti ühe. Tema silmad säravad, kui on koolis hästi läinud, ja kurvad, kui haiget saanud sa. Aitab ta oma lapsi ja armastab nende head südant. Koos lastega nad lõbutsevad koos Muhus. See oled ju Sina, minu kallis-super ema!

See emps on alati „apple“ is. Ta kasutab platsil Wilsonit. Ta sõidab musta värvi autoga. Ta unistab Ameerikas elada, Floridas Palm Beachil rannas, kus loksun Atlandi ookean ja surfarid lasevad slaidi jänese peal. Sellele mampsel meeldib väga, väga ja väga väike nurrukurru kiisu-miisu kallis. See on minu emme, kallis!

See ema on tore ja kallis oma lastele. Sellele emale meeldib kuulata, kuidas tütar häid hindeid saab. Ja veel meeldib talle reisida - reisida sinna, kus on ta unistuste maailm. See ema on blond ja hoolitsev. Sel emal on kolm last ja kass. Ta kurvastab, kui üks tüdruk, kelle nimi on …., halbu hindeid saab. Ma arvan, et see ema on rõõmus, kui loeb Irise kirjutatud lugu! See oled ju Sina – minu armas ema!

Mõista-mõista, kes see on? Kallis, kogu aeg kannab kleiti või seelikut, koos nendega muidugi lühikesi juukseid. Ta ei jookse õues enam eriti, kuna tal jäävad juuksed jalgu. Õhtul filmi vaadates toob ta teki peale. Kui film saab läbi, oleme väsinud ja läheme magama. Ning vahel, kui on jaksu, pesema ka hambaid enne magamaminekut. Head ööd! See on meie parim Bachmanni-mamma!

Talle meeldib süüa teha. Tal on pikad juuksed, heledad. Ta on lahke. Ta teeb kogu aeg tööd. Ta unistus on saada Ferrari. Kõige tähtsam, et ta on mu enda ema.