kolmapäev, 23. juuni 2010

Meie mõtted laagrist


Üks kurg kõndis mööda sood, tahtis olla sportlik, lendas Kurgjärve laagrisse. Lily

Olen Kurkal juunikuus, naer mul alati on suul. Iris

Laager sportlik on ja nalja saab ka. Orest

Laagris on palju jooksuvõistlusi. Robert

Järves vesi on meil soe, õhtul teki sisse poen. Loreen

Kurgjärve laagris saab nalja kuhjaga. Nora

Jalka on lahedam kui rahvastepall. Villem

Maraton ei olnudki nii jube, kui ma arvasin. Lisann

Kui sa ei viitsi trenni minna, siis võid siia laagrisse tulla. Martin

Laagris tuult on meil palju, aga rõõmu on rohkem. Katariina

Laager liiga lühikeseks jäi, et ei saanud spordi- ja naljaisu täis. Mai

Maraton on lahe!!! Pidin selle aga peaaegu maha magama. Fredy

Siis kui saunapäev oli, oli meil ilge jama. Mina, Iris ja Mai tahtsime kohutavalt leili visata, aga keegi teine ei tahtnud. Laagri kaks kõige mõttetumat ja igavamat tegevust olid söömine ja magamine. Johanna

Ilmu oli tuuliseid, vihmaseid ja päikselisi. Carmen

Maratonil ületasin iseennast. Johann

Teine ümberjärvejooks tundus palju lihtsam. Nell

Suured saavad siit koristamise eest ühe, väiksed saavad suure kümne. Georg

Jalgpalli mängida tore, selles olen päris nobe, rahvastepall on kole ja võrkpall on ka tobe. Mattis

Laagris jalad saavad trenni, näpud väikest nänni. Oskar


Laager on tore ja mõnus, vahel on ka nati raske. Vesi on päris soe, võistlused on huvitavad, ööhäired on väsitavad, aga ka naljakad. Kuid kahjuks sai laager läbi. Gunnar

Äge oli päevitada ja veega oli lõbus mängida. Karl

Tennist oli lahe sõpradega mängida. Joosep
Minu õpetaja on Kaja, aga tema juhatab mulle raja ja ta tormab mööda maja. Laager läbi sai vara ja vesi oli väga vana. Norman

Mulle tundub, et seda üritust tuleb järgmisel aastal ilmtingimata korrata. Kaja