laupäev, 24. oktoober 2009

Iris, Anna-Mai, Georg ja Gunnar
MARI
Tere, mina olen 5-aastane Mari. Elan Jõe tänaval ühes majas. Mind kiusavad pidevalt kolm suurt poissi. Nad kutsuvad mind jonnipunniks ja argpüksiks. Kui mina peale lasteaeda liivakastis mängin, siis tulevad suured poisid ja ütlevad: "Tere, jonnipunn, kas lähme täna ja külma tiiki ujuma!" meie maja kõrval on üks väike tiik ja tihti viskavad suured poisid mind sinna sisse. Tunnen end mahajäetuna ja üksildasena, kuna minul pole ühtki sõpra! Mul pole isa ega lemmikloomi! Kui mina suuremaks saan, siis tahan ma endale suurt niufat, bernhardiini või saksa lambakoera. Sest olen näinud, et suured poisid kardavad suuri koeri. Mul on häbu, kui suured poisid mind tiiki viskavad. Loodan, et kui suure koera võtan, siis lõppeb see jama!

Tere, kallis Mari,
Sa võiksid sellest kellelegi rääkida niimoodi, et poisid teada ei saaks. Sa võiksid neile kingituse teha, äkki nad siis ei kiusa. Soovime südamest, et Sind ei kiusataks,
Lily ja Orest

Meie oleme kamp sõpru. Meil on lasteaiast saati tüli Mariga. See tüli tuli sellest, et me viskasime talle kogemata liiva näkku. Me väga kartsime, sest ta isa on väga tugev ja nii helistaski väike tüdruk oma isale. Me ie kuulnud, mid ata rääkis. Pärast kartsime väga. Järgmisel päeval rääkis tüdruk, et tegelikult ta ei helistanud isale. Tüdruk ei tahtnud üldse meie sõber olla, aga meie tahtsime väga olla tüdruku sõbrad. Siis hakkasime teda kiusama, sest olime väga vihased.

Tere,
te võiksite proovida Mari sõbrad olla ja talle kommi lepituseks viia. Püüdke Marit veenda, et ta oleks teie sõber. Ja ärge olge vihased, sest vahel tekib tüli ikka!
Nell