laupäev, 24. oktoober 2009

Nora, Margaret, Robert ja Oskar
JUNNU PÄEV

Ma olen poiss nimega Junnu, kuigi mu päris nimi on Juss. Mind kiusavad suured 8. klassi poisid. Nad kiusavad mind lokkerisse kinni pannes, pükse märjaks tehes, vee all kaua kinni hoides, kui me ujumistrennis oleme, lükkavad vastu seina nii, et pärast on külg sinine. Ma tunnen end väga, väga üksikuna, oma klassikaaslaste poolt mahajäetuna, mul on piinlik, mu hinges on auk. Ma ei julge õpetajale öelda, kuna nad ütlesid, et siis läheb mul halvasti. Ma ootan sõpradelt abi ja et isa annaks neile 8. klassi poistele täiega peksa. Nii et ootan abi, HELP!

Tere, Junnu,

me soovitame Sul rääkida oma klassikaaslastele mure ära. Proovige kamp kokku saada ja vastu minna. Üks filmib salaja ja viige film direktorile. Või proovi nendega rääkida, küll nad kuulavad sind, püüa nendega sõbraks saada.
Kallis Junnu, soovime, et Sul läheb hästi ja õpetaja usub Sind ja poisid ei tee Sulle liiga,
Anna-Mai ja Georg

Ma olen üks päris suur poiss. Meie koolis on üks Junnu, aga tema päris nimi on Juss. Me kiusame teda, lükkame teda vastu keka redelit, siis on tal külje peal sinikas. Hoiame vee all, kui meil on ühine ujumistrenn. Paneme lokkerisse kinni ja kui me läheme tast mööda, siis saame naerukrambid. Ta on maha jäetud ja üksik. Ma hakkasin mõtlema, et kui häbi tal on, ag ameil on tema vastu viha ja raev ja temal jääb auk hinge. Aga ka minule võib jääda, sest mulle jääb meelde, kuidas ma endast 6 aastat nooremat kiusasin. Ma loodan, et tema suuremas klassis teisi ei kiusa ja et ta saaks tugevaks.

Tere,
soovitame Sul oma vanematele rääkida või klassijuhatajale. Väikeste kiusamine pole ilus, kord olite teie ju ka väikesed. Kas teil häbi ei ole? Soovitame Sul enale loom võtta, eriti koera. Loomad aitavas sellest üle saada. Märka pisikesi lapsi! Ära kiusa Jussi!
Soovime Sulle ilusat nädalat,
Iris ja Gunnar