laupäev, 24. oktoober 2009

Johanna, Katariina, Karl ja Norman
MARI JA PÄTID

Mina olen Mari Tamm ja mind hüütakse juba pikemat aega prügikastiks. Nimelt ühe suurema klassi poisid on alustanud minu vastu suurt kiusamist. Ma ei saa aru, miks nad just mind kiusavad? Kui mind kiusatakse, siis ma tahaksin alati karjuda, nutta ja ruttu minema joosta. Aga alati on uks lukus või seisab seal keegi ees. Ma tunnen ennast mahajäetult, haavunult. Kuigi olen kartlik, on minus ka raev, sest see, mis nad minu vastu teevad, on täiesti ebaaus. Minu isa läks ära, kui ma olin väga väike. Ta läks sõjaväkke. Nüüd ootan pikkisilmi, et mu isa tagasi tuleks ja mind aitaks, aga mu isa pole siiamaani tulnud. Mul on piinlik, kui see kamp mulle sulava juustu pähe kallab, või siis, kui nad mu vetsu kinni panevad. Ma ootan nii kaua kui vaja, et mu isa tagasi tuleks ja mind aitaks!

Kallis Mari,
tunneme kaasa Sinu isa puhul. Meil on kahju vaadata, kuidas Sind kiusatakse. Me soovitame eemale hoida ja kavalust kasutada. Kui see ei aita, siis saada meiel kiri ja me kirjutame Sulle, kuidas kavalust kasutada. (Kuula "Onu Reemuse" jutte!)
Soovime head õnne,
Annabel ja Joosep

You, meie kamba nimi on Pätid. me kiusame ühte väikest tüdrukut. Me kutsume teda prügikastiks. Meile ei meeldi, et ta koolis ei julge vastu hakata ja nõuab kaitset. Me leppisime kokku, et läheme ja varastame vedelat juustu ja kallame talle seda pähe. Meil on tunne, et ta haiseb elu läbi juustu järele. Enda arust oleme väga kõvad mehed. Peaaegu igal hommikul me paneme ta vetsu kinni ja välja laseme siis, kui kõik on ära läinud. Ainult valvur on, aga ta magab kogu aeg j amõtleb unes heast Mariast.

Kallid Pätid,
näen pealt, mida te selle väikse tüdrukuga teete. Miks te nii teete? Ma ei tea. Te võiksite hoopis metsa mängima minna ja seal endale vibud ning nooled teha. Mängida näiteks indiaanlasi j avõite endale näiteks märklaua teha ning seda lasta. Veel võite puude otsas ronida j apuu otsa onni teha. Mitte süütut tüdrukut kiusata!
Soovitab Hede