laupäev, 24. oktoober 2009

Lily, Nell, Orest ja Fredy
ELISABETH

Mina olen Elisabeth ja mind kiusatakse. Ma tunnen ennast tühisena ja mu sees on raev. Ma tunnen end nõrga ja üksikuna. Suured poisid, kelle nimed on Juss ja Jass, kiusavad mind. Jussi hüütakse Nif-Nifika ja Jassi Naf-Nafiks. Nad loobivad mulle toorest muna pähe ja panevad mind kempsu kinni ning tirivad mind väga valusasti patsist. Ma tunnen ennast mahajäetuna, sest Jussa ja Jass ütlevad, et kui ma kellelegi räägin, mida nad minuga teevad, siis hakkavad nad mind veel rohkem kiusama. Ma ei julge kellelegi öelda, sest ma olen väike ja kardan väga. Mu süda on murtud ja ma ootan abi ning ma tunnen ennast üksiku ja väiksena.

Lugupeetud Elisabeth,
me oleme märganud, et Sind kiusavad Niff-Niff ja Naff-Naff. Me anname nõu: ütle oma klassijuhatajale, sest siis kui õpetaja sekkub, siis nad ei julge enam teha ja see jama lõppeb ära. Aga kui nad ei lõpeta, ütle kasvõi direktorile. Ja kui nad ikka kiusavad, siis hakka vastu!
Lugupidamisega,
Margaret ja Robert

Meie külas elab tüdruk nimega Elisabeth. Meile meeldib Elisabethi käest võtta 50 krooni, kui t apoodi läheb. Meie hüüdnimed on Niff-Niff ja Naff-Naff. varjulises kohas viskame Elisabethi juustesse toorest muna. Vahel paneme ta peadpidi konteinerisse. Me kiusame teda sellepärast, et me tahame pulli teha ja oleme siis tugevamad. Harva viskame ta ka tiiki. Kui ta koolikoti õue unustab, paneme sinna telliskivisid ja mulda. Me tunneme, et Elisabethil oleks nagu auk hinges. Me arvame, et oleme Elisabethi suure supi sisse tõmmanud. Meile meeldib teda kiusata!

Kallid sõbrad,
oleme näinud, et te teete Elisabethile haiget. Te peaksite mõtlema, msi tunne tal võib olla ja kas te tahaksiteoma nahal seda tunda. Soovitame mõelda tema peale!
Nora ja Oskar