esmaspäev, 14. märts 2011

Sõnamängu Scrabble Eesti koolinoorte meistrivõistlused

Laupäeval oli meie kooli aula täis noori, kel soov end sõnade kokku sättimises proovile panna. Toimusid Scrabble´i koolinoorte meistrivõistlused. Meie klassist võtsid sellest jõukastsumisest osa Margaret, Gete, Johann, Georg, Martin, Gunnar, Fredy, Karl. Vahvaid eneseületusi ja kordaminekuid oli kõigil. Eesti koolinoorte meistriks nooremas vanuseklassis pärjati Johann. Braavo!
Täpsemalt saad võistlustest lugeda
Gete mõtted võistlusest
Scabbel´l sain ma uusi kogemusi . Esimeses mängus ma sain 134 punkti ja Johann sai 139 punkti. Ma jäin ainult viie punktiga Johannile alla. Mina ja Karl läksime varem mängust välja, aga Johann, Margaret, Gunnar, Fredy ja Georg jäid veel mängu. Ma arvan , et Johann sai esimese koha, kuna ta mängib väga hästi Scrabbel´t. Margaret võttis kaasa põrkepalli ja kui tuli vahepaus, me mängisime sellega ja meil sai nii palju lõbu. Ma loodan , et järgmine tuleb rohkem meie klassist!!!!!!