teisipäev, 26. aprill 2011

Metssead
Metssigasid polnud, kuna nad magasid .
Kreeka hobukits
Ta tuli korra välja, aga läks kohe tagasi.
Hülged
Hülged päevitasid ja koristajad koristasid, kuni üks koristaja libises ja kukkus pikali.
Kitsed
Kitsed olid rahulikud, pojad aga rahutud.
Ahvid
Ahvid olid lahedad. Üks varastas teiselt toitu ja teine teiselt.
Makaak
Makaagi puur oli suur. Üks otsis teiselt kirpe.
Me arvasime, et ahv hüppab vette, aga tegelikult võttis veest õuna.
Kaks ahvi rippusid, üks kukkus alla ja teine jäi rippuma.
Lõvid
Lõvid aina logelesid ja põõnasid.
Paus
Olime tornis ja vaatasime loodust. Ronisime nööridest tehtud Eiffeli torni otsa ja nii see päev läks.
Fredy

Loomaaias oli palju loomi. Paljud neist häälitsesid huvitavalt, näiteks neitsikurg ja valgekurg. Nende hääl oli kuidagi imelik, see oli nagu appi kiljumine. Paljudel olid ka suursugused sarved, näiteks ida-sinilambal. Huvitav oli ka kaukaasia kaljukitse inimlik habe J. Olid ka kurva väljanägemisega loomad. Hülged tundusid kurvad, kuna neil ei olnud vett basseinis. Ahvid olid aga naljakad. Nad sõid parajasti, alguses oli seal ainult ühel õun ja teised nagu pinnisid, et ta ütleks kust õuna sai. Lõpuks leidsid nad ise ja tüli lahenes. Amuuri leopard oli väga ilus, tal olid sellised kuninglikud täpid, ta nagu uhkustas nendega, aga seejärel hakkas häbenema ja läks peitu. Oli ka moodsaid loomi, nagu jääkaru. Jääkaru kõndis moodsalt niimoodi jalg jala ette. Puuma oli vast kõige nunnum loom nagu väike kiisu-miisukene. Amuuri tiiger lamas kuninglikult puuri ees ja võttis mõnuledes päikest. Elevandid olid nii hirmuäratavalt suured, et hirm tuli peale! Pardid olid nagu tavalised pardid, aga kas mulle tundus või oligi nii, et nad olid paksemad kui looduses. Faasaneid on nii palju ja vist rohkemgi, et neid ja nende erinevaid tegevusi ei jõua ära lugeda.
Robert

Habekakk on imelik loom, ta oli sejaga meie poole ja mina koputasin, ta ei pööranud keha koos peaga vaid tegi 180kraadise pöörde peaga meie poole.Lumekakk on nagu vana mees, tal pole nokka näha nagu harilikkudel lindudel, vaid tema nokka katab karvakiht, nagu oleks tal habe. Ilvesed olid väga väsinud ja kolm ilvest magasid, neljas aga pesi oma keha. Jaapanlastele meeldivad õunad, sest Jaapani makaak õgis õunu nii kus vähe polnud. Nende kannikad olid väga imelikud roosad. Ma ei tea, kas jääkarul on mingi stress, et ta nii palju ringi käib? Peaks talle mingi stressipalli tooma. Mulle tundub, et tiiger on kurt, sest kui ma tegin uuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!! siis ta ei liigutanud oma kõrva, nojah, laisk oli ta ka. Karumakaak on nagu vana mees, täiesti inimese koopia, kui me teda vaatasime, siis ta läks oma trellide külge ja väristas neid, nagu tahaks ta sealt välja. Elevant on ikka jõuline loom, ta tegi ikka10-sentrimeetrise läbimõõduga palgi katki ja kragises nii kuis vähe polnud.
Oskar

Loomaaed
KESK HIINA GORAL: goral on imearmas ja goralile meeldib olla kõrgel. Tal on väiksed sarved ja pole hullu, tai se on ka väike. Ta silmad helgivad ja säravad. Ma arvan , et kui ma oleks goral, siis ma oleks väga õnnelik, kuna kõik ütlevad , et ma olen nunnu ja kõike muud veel!!!!!!!!!
FAASAN: faasan on paks ja ta häälitseb nagu kass. Aga ta on muidu ilus ja pea on tal isegi väiksem kui ta enda keha, see on natsa imelik. Keha on nagu tingikujuline. Kui Johanna pildistama hakkas, puges faasan põõsa taha ja ei tulnud välja, ta kardab siis väga välku. Ta ei liigu eriti, nii tean mina, kuna kui me läksime teda uurima, ei liikunud ta mitte üks raas.
KAAMLID: kaamlil on kaks mügarat, mõndadel on ainult üks, seda ma ei tea, aga ma arvan, kuna isastel on üks mügar ja emastel on kaks mügart selja peal. Kaamlitel on alati suu ammuli ja muidu on kaamel väga rahulik loom. Ma tahaks väga kaamli peal sõita . Ja mul on veel üks tähelepanek, et nende saba liputab nagu lipp, mis on väga huvitav.
Ja kui me rahulikult kõndisime, me märkasime poole tee peal parte kaklemas, seal oli 4 parti: 3 isast ja 1 emane. Üks emane ja üks isane paaritusid ja kaks parti kaklesid. See oli väga lahe kogemus ja kui ma mingi päev lähen veel loomaaeda, siis ma tahaks veel näha. Aa ja pärast läisid kas isast emase kannul, ma ei tea küll miks, aga ma arvan , et nad tahtsid ka paarituda.
ELEVANDID: elevantidel on küll suured junnid ja nad söövad ka palju pambust, mitu korda päevas. Meie Eesti elevandid isegi tõstavad puutoika posti pihta püsti, aga mitte hästi, kuna see kukus kohe maha. Aga vähemasti teevad meile shoud. Ma olen ise ka elevandi seljas sõitnud ja seal peal on kogu aeg linka-lonka. Aga see on vahva.
KÄNGURUD: kängurud on ka rahulikud loomad. Nad magavad nagu nad oleks surnus. Ma ise lootsin , et näen, kuidas nad hüppavad, aga ei näinud, see oli kahju, et me ei näinud. Ja kahju , et me nägime ainult poegi, tahan ise ka näha emast või isast kängurut. Nad on väga vahvad loomad, isegi kui nad ei liiguta.
Gete