pühapäev, 10. mai 2009

Meie mõtted emadest

Minu super EMMELE!
Minu emme on nii, nii minu moodi ja ma olen selle üle väga uhke.
Sinu silmad on nagu pärlid, mis helgivad headusest.
Sina oled nii ilus ja rõõmus ja õnnelik, kui meie peres kellelgi hästi läheb.
Sa oled Grete ema juba 17 aastat, minu ema oled sa 8 aastat ja Margareti 3 aastat.
Kõik lilled kasvavad emadele!
Nora

Minu emps
Orrile oled olnud ema ainult minut, nüüd oled mõlema emme. Aitäh!
Kallis emme, vastu saad pahadele, pahadele poistele.
Oskar


Musi, emme!
Emme on väga ilus!
Emme on väga armas!
Ma armastan sind!
Emme on pruun.
Emme on tugev, sul on siidised juuksed.
Orest

Head mõtted emale ja ka soovid ka
Su silmad on päiksekiired.
Su mõtted on kullatükid.
Su juuksed on Sissi ja Riipu segu.
Ülastest sai metsa alla vaiba.
Kui su tuju hea, siis mul on ka.
Abivalmis oled.
Palju tulpe!
Annabel

Minu armas emme
Sa oled orav, kellel on ilus ingel beebiks.
Ellu mind ju äratasid ja üles kasvatasid ning ka mind arendasid.
Su süda on punane kui tulp ja pisar kui meri.
Kui ma haiget saan, kohe platsis oled ja hea oled.
Kalli-kalli, nina-nina, musi-musi!
Georg

Kõige kallimale emmele
Sa ütlesid, et lilled kasvaksid.
Mu emme on päike.
Su juuksed on kui hobuselakk.
Emme, ma sooviks, et sa ei läheks laevasse.
Emme, sa oled kaardil. (Võhma)
Sa oled maailma parim.
Martin

Minu ema päevik
Mu emal on kena naeratus. Kui vanaema sõidab ära, siis ema aitab õppida.
Ma armastan oma ema nii väga, ma tahaksid oma ema iga hetk kallistada.
Soovin oma emale palju õnne ja armastust ja pikka iga.
Kui ma teda näen, siis säravad tema sinised silmad nagu kristallid mulle vastu.
Minu ema on armas
kullasõõm
super-hüper ema
on minu kulla ema.
Kata

Minu kallis ema
Sa oled sama ilus kui üks kuldkollane kelluke.
Sinu naeratus on kui meri, millel hüppavad valged ja mõnusad jänkud.
Sa oled mulle väga armas.
Sa hoolitsed minu eest hästi.
Nell

Armas emme!
Minu emal on kastani ja orava värvi juuksed.
Minu ema on päeval kuldne päike ja õhtul armas unemati.
Minu armas emme on väga virk.
Kui ma koolist tulen, näen ukse lävel pärleid, kuid tegelikult on need sinu silmad.
Minu ema, super-hüper mamps,
kui abi vajad, ainult küsi talt:
Palun aita!
Lily

Su põsed on nagu maasikad.
Su juuksed on nagu puhas kuld.
Su hääl kõlab nagu merekohin.
Sa oled kauneim kõigist kuningannadest.
Sa oled maailma kenam naine, sa hoolid minust nii palju.
Johanna

Minu raamat armsale emale
Minu emal on ilusad prillid, kui tal neid ei oleks, ei tunneks ma teda ära.
Minu meelest on minu ema nagu printsess.
Kui mina oma ema näen, läheb kohe mu meel rõõmsaks.
Su juuksed on nagu maasika ja puukoore segu.
Minu venna ema oled sa olnud 19 aastat, minu õe jaoks 17 aastat ja minu jaoks alles 8 aastat.
Mind sa oled kasvatanud ja minust hoolinud.
Su silmad on kui kristallid, mis säravad.
Sa oled armsaim ema maailmas.
Gunnar

Lilleline päevik
Sul on karukarva juuksed ja ka natuke punast nagu rebasel ja oraval.
Sa värvid tihti oma küüsi ja juukseid.
Hede

Head mõtted emale
Metsaalune sai kui uue ülastest vaiba.
Sa oled kui valge trompetiluik, kuigi sa oled luik.
Su silmad on kui kalliskivid, mis säravad headusest.
Sa oled kui hea haldjas, kes alati aitab.
Oled parim ema
Ja väga kena.
Oled väga hea ja sul on tark pea.
Iris

Armsale emmele!
Minu emme on mulle nagu kullatükk, nagu väike koerake.
Sa oled kui hea haldjas, kes alati aitab.
Minu emme on väga minu sarnane nagu väike Emma.
Ma tooks sulle palju lilli iga päev, et näidata, et ma armastan sind.
Sa oled minu ema olnud juba 8 aastat, aga Toomi alles 2 aastat.
Iga päev on su silmad nagu kullatükid, armsad nagu mullatükid.
Mai

Minu ema
Minu emal on pruunikasvalged juuksed.
Minu ema on parim lohutav rohi maailmas.
Minu ema süles on maailma parim koht nagu voodis.
Minu emal on hell ja kuldne süda.
Minu emal on hell hääl.
Minu emal on sinised silmad nagu taevas.
Minu ema on väga hoolitsev.
Minu ema ei ole kadekops, soolatops.
Minu ema on kõige kallim.
Robert

Kes on kõige kallim?
Minu emal on kullakarva juuksed.
Tal on soe ja lilleline naeratus.
Minu emme on hea haldjas, kes aitab ja õpetab.
Minu ema silmad on kui kristallid, mis mulle headusest vastu säravad.
Minu ema nägu on magus maasikas, mis jagab magusaid musisid.
Minu ema on ilus kui kristall.
Minu emme juuksed on pehmed kui pilved.
Minu emme on KUNINGANNA!
Tiia

Emps, fantaasiasegune pomm!
Emme rabab alati öösel tööl.
Minu emme on alati väga käre.
Fredy


Head mõtted emale
Minu ema oled olnud 9 aastat, aga Marteni ema 12 aastat.
Sinu juuste kohta saab rääkida blondi anekdoote.
Sa aitad mul õppida.
Su silmad on nagu pärlid.
Sa oled väga lahe!
Lisann

Taevast soovid
Emme, emme,
sa oled üks emme, kuna Tiit on sinu Velle.
Oled super!
Karl

Minu armas ema
Sa oled väga ilus.
Sa oled väga rõõmus.
Sa oled väga lahe.
Sa oled ainult minu ema.
Sa oled väga tore.
Margaret

Hea fantaasiapomm
Sa oled minu ema 9 aastat, aga venna 7 aastat rohkem.
Sa oled nagu orav, kes usinasti täidab oma kohust.
Sa oled alati moodne, nii et ma peaks ütlema: „Tere, tere moodne kere.“
Norman