neljapäev, 21. mai 2009

Prügi taaskasutus


Orest: "Ma tegin omapärase Eesti mündi kogumiku. Sibulajunnide purgi katsin platiliiniga. Kaane vajutasid ühest servast plastiliiniga kokku, siis jäi purgi ja kaane vahele ava, kust münte sisse panna."
Martini keevitusroboti nimi on Burne. "Kasutasin munakarpi, konservkarpi, piimapakki, pisikest kasti, traati ja nööpe. Seda saab alt avada ja munad sisse panna."


Karl Oskar, Gunnar, Georg: "Meie tegime roboti. Tahtsime teha ta lendavaks. Munakarbiga alustab ta õhku tõusmist, jogurti topsist on turbo, mis teda kosmoses edasi viib. Aju on tehtud Neste pudelist ja suhkrupakist, silm on tehtud Actimeli pudelist, suurem silm kohvitopsist, suu kohvikoore pakist, käsi on tehtud rohutopsist, dr Helluse pudelist ja traadist, mahlapakist on sendikoguja, mis teda tööle paneb, kereks on papist kast. Nimi on Pank."









Iris: "Mina tegin väikse saare. Maja on tehtud väikesest pudelist ja maja paberirullist, kasutasin ka plastiliini ja värvilist paberit."




Annabel: "Mina tegin munatopsist hiire, piimapakist tegin talle maja, Annekese šokolaadi hõbepaberist tegin ukse ette kardina, kaunistasin maja Annekese šokolaadi paberi liblikatega. Söögimaja hiirele tegin kannujoogi pakist. Teisest piimapakist tegin lehmale maja."








Tiia: "Mina mõtlesin kaunistada purki pärlite ja plastiliiniga. Seda võib kasutada lillevaasiks või küünla sisse panna."



Norman ja Johann: "Meil tuli ka mõte teha patareidest robot. Johann kutsus sõbra appi ja Normanil tuli mõte ta lendavaks teha. Ta on umbes 39aastane ja nimi on Jet back tood."




Katariina: "Mul tuli poiste järgi mõte teha üks robot, kasutasin palju plastiliiliini. Nimi on Monstrum nr 1, ta on 120aastane."




Lily: "Mina tegin lindude söögimaja. Kasutasin plastpudelit ja platiliini. Korgi külge panin heegeldatud nööri, et saaks üles riputada."




Oskar ja Robert: "Tegime purjeka sukapükste pakendist ja soodapudelist. Purjeks papitükk ja lõngajupp. Nimi on Eesti Jumal, tippkiirus 6 sõlme."




Paul: "Mina tegin muumia. Olen palju filme vaadanud, kus on muumiad. Nad on hirmsad asjad ja väga vanad. Tegin selle titade söögipurgist, peale panin lõnga, mida Margaret lubas ilusasti kasutada. Muumia on 100-aastane."



Margaret:"Tennisepallile kleepisin lõngast juuksed. Pudelile kerisin lõnga ümber, seda saab veel kasutada."








Nell meisterdas roborti, kereks piimapakk, käteks väiksed pudelid ja kaabuks jogurtitopsik. Plastiliiniga kaunistused ja nägugi maalitud





Karl: "Mul tuli mõte robot teha. Purgi sees on patareid, mis nagu laeks ennast, teevad häält nagu kruvid koliseksid, vana aparaat ka."