kolmapäev, 14. detsember 2011

Esmaspäev, 12. detsember

Kallis päevik

Tänases päevas oli nii mõndagi. Alguses läksime kogunemisele ja seal esitati küsimusi õpetaja Margusele.
Pärast seda algas poistel kokandus ja tüdrukutel käsitöö.
Kokanduses oli vaba teema ja meie kamp tegi krõbisevaid śokalaadiruute.
Aga oli veel toite, näiteks kanaburger, kanavrapid ja lihapallid koos riisiga.
Pärast kokandust, kui kõht oli täis, läksime korki mängima: Johhny,Karla,Rops,Frets,Paul ja mina.
Paul ja Karl läksid suht kohe ära, nii et jäi Rops, Johhny ja mina ning Frets.
Kui olime ära mänginud, läksime inglise keelde ja meil oli täna seal ühe teksti vastamine peast ning mina ja Johhny olime unustanud, vähemalt mina olin, ja ma õppisin selle umbes viieteist minutiga pähe .
Pärast seda algas eesti keel ja me rääkisime tehiskeelest ja salakeelest .
Tehiskeel oli maailmaga suhtlemiseks ja salakeel oli mõeldud näiteks mõne kambavaheliseks keeleks, millest ainult nemad aru saavad.
Aga salakeeli ei ole ainult üks, maailmas on ilmselt väga palja salakeeli ükskõik mis maal või riigis.
Ja viimane tund oli matemaatika. Seal oleme juba teist päeva geomeetriliste kujundite teema juures. Ja midagi muud polegi väga sulle rääkida, päevik, selline oligi kaheteistkümnes detsember aastal 2011 esmaspäeval.
Gunnar