pühapäev, 4. detsember 2011

Esmaspäev, 28. november

Läksin siis kooli ja seal läksime kogunemisele. Üks õpetaja ( kelle nime ma ei tea ) rääkis jõuluajast ja hoolimisest jms. Seejärel Origamisse, tänane tund oli niiiiiiiiii äge, tegime jõulukaunistusi, mis koosnevad 6-st väiksest kaunistused ja mis näevad välja nagu pallid,millel on mustrid peal. Ma teen juba praegu endale ka tuppa neid. Siis oli söögivahetund, 45 minutit enne inkat. Ja hakkaski see inglise keel. Õppisime mingit mineviku ajavormi, millest keegi mitte midagi aru ei saanud. Tunni lõpus ütles Aet, et me peame tegema lühikokkuvõtte kellegi surnud ja kuulsa inimese elust. Oli 2 tingimust: ta peab olema surnud JA kellelgi ei tohi olla sama inimest. Nüüd hakati üle klassi kuulutama, kes võtab Hitleri, kes Lenini, kes Elizabeth Taylori jne. Hullumaja. Seejärel algas eesti keel, kus võtsime ülekiirelt läbi H- tähe õigekirja ja seejärel läksime seda Raekoja platsi esinemise proovi tegema. Õnneks enam hullemaks ei lähe, aina paremaks. Matas vahetas Airi jälle kohti, mina istun ühes rühmas koos Irise, Georgi ja Oskariga. Tunnid õnneks igavad ei ole :D . Siis läksime buffi, kus Oskar torkis kõiki laua all sirgeks aetud kirjaklambriga. Asi lõppes sellega, et Georgi kott oli trepist alla visatud esimesele korrusele ja kõik tüdrukud istusid hingeldades raamatukogus. Seejärel läksime mina, Lily ja Orest kooriproovi, kus pidime lugema luuletust koori laulu vahele. Peale seda jooksin ma ujuma ning peale ujumist hip-hopi. Ajaa, enne tantsu mängisime Irise, Gete ja Lilyga pätti ja politseid, mis seisnes selles, et 2 inimest ( mina & Iris ) jooksid peitu ja kaks politseinikku ( Lily & Gete ) üritasid meid üles otsida, mis neil ei õnnestunud. Jäime trenni 5 minutit hiljaks, aga õnneks jäi ka treener bussist maha või midagi, nii et trenn hilines 15 minutit. Poolteist tundi hüppamist ja siis koju. Kell 8 õppima, ma ei tea, millal ma selle õppimise lõpetan, sest kell ongi just 8:04 , peangi õppima hakkama, muidu õpin hommikuni. Nii et HEAD AEGA!

Nelllllllllllllllu :)