teisipäev, 6. detsember 2011

Teisipäev, 6. detsember

Tere päevik!
Sa ei oska aimata ka, mis juhtus.
Ma jäin haigeks, just sellel päeval, mil oli "Oksa Pollocki" esitlus ja hakkas mõnusasti lund sadama. Päeval õnneks sain sellest üle. Mitte haigusest, vaid sellest, et ma "Oksa Pollocki" esitlusele ei saa. Hea asi oli see, et meil robotiring sellel päeval ei olnud, sest seal me programmeerime esimest korda robotit!
Kuna mul olid õppimisasjad kooli jäänud, pidin ma õhtul õppima, mis oli tüütu ja siis ei saanud issiga ka Monopoly mängida. Aga õnneks ma olin juba veidikene päeval ka Monopoly mänginud.
Oeh, tore oli sinuga vestelda, aga ma lähen nüüd magama, sest homset tahaks ka näha.
Tsauki!
Karl


Hoi, hoi, ahoi

Täna on kuues detsember.
Ärkasin hommikul oma loodusehääli tegevaid äratuskella peale. Ei tea, kas ma jään alati ehmatama, kui seda hommikul kuulen? Nii tõusin üles ja olin õige laisas meeleolus. Läksin aeglaselt pesema ja varsti tuleb issi mu tuppu ja ütleb: „Johanna, kas sa tead ka, mis kell on?“. Ja see rikkus kogu hommikuse harmoonia. Kui lõpuks toast välja astusin, olin väga imestunud, et lumi oli viimaks maha jäänud. Sellele järgnes auto lumest puhastamine.
Jõudsin kooli just koolikella ajal. Vedas! Esimene tund oli matemaatika, seal jätkasime kordavat töölehte. Meil Maiga käib Johanni ja Karli vastu väike võistlus. Eks ikka selle üle, et kumb tiim mõtleb raskemad ülesanded välja. Peab vist tunnistama Johanni võitjaks, ta pani ühte ülesandesse klassi seinade mõõtmise. Teine tund oli esta. Seal õppisime väga estalikke asju nagu ikka. Seekord i ja j õigekirja. Muusikas laulsime Urmas Alendri laulu, mis mulle tema teiste lugude kõrval tundub liiga lihtne. Veel rääksime kooriliikidest. Nüüd veel üks esta tund ja kõik kimasid riietusruumi, et sõita Viru keskuse Rahva Raamatusse. Seal toimus raamatu nimega „Oksa Pollock“ esitlus. Kui kohale jõudsime, siis jagati meile loosi numbrid. Erinevad inimesed jutustasid meile sellest raamatust ja peab mainima, et tundus päris põnev. Nägime mustkunsti trikke ja pani ikka ahhetama küll! Lõpus loositi välja peaauhind, milleks oli seesama raamat ja selle võitjaks oli Norman! Siis said soovijad soetada endale selle raamat ja läksime trolliga kooli tagasi. See teekond kujunes üsna külmaks. Mina läksin seejärel koori. Koori lõppedes hakkasin õppima ja nüüd proovin ma Miksikeses Nellut üle trumbata (hetkel oleme viigis). Selline sai mimu päev!

Ahoi, hoi, hoi
Johanna