neljapäev, 15. detsember 2011

Neljapäev, 15. detsember

Tsauka päevik!

Täna oli perioodi viimane neljapäev!!!!!! Juhheiii!!!!! Olin ülirõõmus, sest tulevad veel mõned pingutused ja ongi piiikk vaheaeg käes!
Hommik algas väga uniselt nagu ikka. Aru ei saa, kas on õhtu või hommik. Hambaid pestes ei suutnud silmi mitte üldse ka lahti hoida. Kuid püüdsin end ergutada sellega, et koolis ootavad rõõmsad sõbrad!
Hommikul lipsasin Facebookist läbi, et näha uudiseid ja tormasin kooli. Essa tund oli Airiga matemaatika, mis oli täpselt selline nagu alati: pingutust nõudev, aga põnev. Mata hakkab mulle aina rohkem meeldima! Vahetunnil jooksime esimeselt korruselt kolmandale korrusele, sest hakkas ju kunst koos Margusega. Seal tegime valmis oma natüürmordi ja saigi viimane kunst selleks korraks läbi. Nüüd uitasime me tüdrukutega musa klassi juurde. Me arvasime, et kõigepealt on natuke aega musa ja siis lähme aulasse tantse vaatama, aga oh ei, me pidime kohe minema. Helerin tuli meie juurde üllatava näoga, et mida teie siin teete?? Ja algaski tormijooks aula poole. Tantsud olid väga lahedad, kuigi meie klassist oli ainult üks tants (Gete ja Lily koos Johanni, Fredy ja Gunnariga). Söögivahetund oli väga lõbus. Tegime üksteisele patse ja jutustasime niisama. Poisid muidugi mitte. Ma ei teagi, kuidas nemad oma vahetunni mööda saatsid. Inglise keeles laulsime jõululaule. Teises rühmas??? Pole aimugi. Küll meil olid täna ikka pikad jalutuskäigud, kuna pidime jälle tervele koolile ringi peale tegema, et eesti keele tundi jõuda. Klass läks aga pooleks, sest koos minuga läksid osad Kaarli kirikusse proovi. Seal me muidugi laulsime. Kõlas kaunilt. Tagasisõit oli väga huvitav ja mulle meeldis, sest meil oli mõnus jälle jutustada. Karl seletas meile internetiavarustest ja muust tehnoloogiast. Mina, Mai ja Lily jäime kooli. Käisime puhvis ja läksime raamatukokku. Tee peal põrkasime Jonny ja Karliga kokku, kes pidid kohe ära minema. Raamatukogus ootas meid aga Fredy. Ning kui mul matas õpitud sai, tulin koju. Joonistasin ajaloo koduse töö ära ja praegu, täpselt kell 19.15, kirjutan teile 2011. aasta 15. detsembri päevast. Muideks, homme on minu väikesel õel sünna! Ta loodab, et päkapikk talle ka õnne soovib ...

Ilusat jõuluaega, kallis päevik!
Sinu Nora!!!