esmaspäev, 5. detsember 2011

Esmaspäev, 5. detsember

Hei hei päevik!!!!!!!!!!!!

Esmaspäeav!!! Nädala algus :( mulle ei meeldi nädala algus, kuna siis… kõik algab.
Täna meil kogunemist ei olnud ja pidime hoopis algkoolile esinema. Minu arust tuli see üsna hästi välja… või noh, nii kuidas mu õde seda väljendas, pidi see etendus küll väääga hästi välja tulema. :-) :-D Järgmine tund oli origami, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, kuna mulle väääääääääääga meeldib origami! Siis jah ma naudin neid tunde. Täna tegime raamatut origami stiilis ja pidin üsna kaua ootama, et vajalikud asjad kätte saada, kuna kõik trügisid!! >:o Aga mulle ikkagi meeldis see :) Pärast seda tuli söömine, istusin Tiiaga eraldi lauda ja siis sõime ja rääkisime. Nii järgmine tund oli… hmmmmm… aa ja inka :-) ! Inkas me kontrollisime töösid ja vaatasime filmi, kuna selles filmis oli liiga palju sõda, siis Sigrid ei tahtnud, et me seda filmi edasi vaataks! Edasi tuli estaaaaaa! Kus me tegelesime edasi Pal - tänava plakatitega! Me tegime etteaste teemaga, mis plakat meil oli ja minu rühmal (Johny, Rops ja Annabell) oli midagi teatriga (sry, mul ei tule praegu meelde). Ma oleks peaaegu end surnuks naernud, kui Johann midagi ütles ehk siis nalja sai. Viimane tund oli mataaaaa! Matas tegelesime rühmas või kahekesi töölehtedega, oli üsna naljakas koos Marksi ja Fretsuga seal seda töölehte teha. Ja tunnid on läbi! JEEEEE. Nüüd istsusin koos Tiiaga buffis ja mängisime ipadis. Nüüd algas koor ja me ruttasime koori, siis tuli välja, et koor toimub teises kohas ehk mitte aulas vaid E 15, kuna meil läks meelest ära, kus see E 15 asub, siis algul kõndisime H - korpusesse ja korraga märkame, et seal pole e E 15, jookseme mööda koolimaja ja avastame auditooriumi. Kui koor ka läbi oli, siis mängisime Tiiaga uuesti ipadis, kuni kell sai 17.00, siis algas mu hip - hop. Ja muidugi oli mu treeneri sünnipäev PALJU ÕNNE TEELE!!!!!!!!!!!!!!! :-D :-D ja lõpuks hakkas lund ka sadama, polegi kõige hullem päev.
Oi ,vaata, lumi sajab tip, tip, tip, taevatee on lumelik - vot see on minu omalooming, kui ma koolimajast kell 18.30 välja astusin! :-)

Ilusaid ja halbu päevi, kallis päevik!!!!

Liluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!